Wordt uw woning beheerd door UwhuisMijnzorg?
Maak gebruik van de volgende diensten
Klachten en reparatieverzoeken
Wanneer u een klacht of reparatieverzoek heeft, kunt u dit doorgeven via het contactformulier onderaan de pagina, of bel.
Wanneer u een klacht of reparatieverzoek heeft, kunt u dit doorgeven via het contactformulier onderaan de pagina, of bel.
Wij handelen direct en stellen u op de hoogte over de te nemen acties.
Wilt u weten of de verantwoordelijkheid van het verzoek volgens de algemene regels bij de huurder of bij de verhuurder ligt,
Wilt u weten of de verantwoordelijkheid van het verzoek volgens de algemene regels bij de huurder of bij de verhuurder ligt,
bekijk dan de reparatielijst hieronder.
Indien er met de verhuurder andere afspraken zijn gemaakt omtrent specifieke onderhoudswerkzaamheden,
dan gelden deze afspraken altijd boven de Reparatielijst.
Deze lijst is enkel indicatief en hier kunnen geen rechten aan worden verbonden.
Sleutelbeheer
Bent u vaak van huis en wilt u graag een vertrouwd adres voor een extra set huissleutels? Wij regelen dit graag voor u.
Vervolgens kunt u tevens een verzoek bij ons doen voor de Thuis-Aanwezigheid- Service.
Zo hoeft u niet thuis te blijven wanneer er een bezorger of reparateur wordt verwacht.
Klus-service
Voor een aantrekkelijk tarief kunt u gebruik maken van onze Klus-service. Voor alle kleine klussen in en om uw huis zijn we u graag van dienst. U betaalt een vast uurtarief zonder voorrijdkosten.
Omschrijf uw klus(sen) kort in een bericht via het contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Overige Services
Ook kunt u een beroep op ons doen voor overige assistentie en hand- en spandiensten.
Met onze persoonlijke aanpak zullen we proberen ieders probleem op een nette en adequate manier op te lossen.
Laat ons weten wat u wilt en wij komen zo snel mogelijk met een oplossing.massa.